Я дійшов до висновку, що диференціація завдань для учнів відіграє важливу роль у процесі їх успішного навчання, адже у кожному класі діти не є копією одна одної та мають особливі підходи до навчання.
Створення чіткої системи оцінювання допоможе самім учням орієнтуватися у
якості власної роботи та бути впевненим у справедливості оцінювання її
вчителем.
Долучення ж дитини до створення форм
оцінювання у відповідності з навчальними програмами та правом обирати
послідовність етапів процесу навчання робить сам цей процес "рідним" для
учнів і вони "охочіше" вчитимуться.
Потрібно мотивувати учнів думати про цілі навчання та спонукати до
оцінювання власних успіхів на шляху до їх досягнення. Одна з умов підвищення ефективності самооцінювання - це концентрація на процесі, а не на меті.
Немає коментарів:
Дописати коментар