вівторок, 11 грудня 2012 р.

Модуль 7 - 8 Рефлексія

Сьомий модуль просунув мене у навчанні щодо організації груп. Ми багато встигли саме за рахунок правильної організації та розподілу роботи.
На цьому модулі мені стало більше "розвиднятись" як  можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Саме для цього в якості роботи учнів я обрав блог.
Восьмий  модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:

  • я ніколи не залучав учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучав до розробки ними критеріїв оцінювання у такому форматі: Щоб на вашу думку було б доцільним розмістити у ... та як.
  • я використовував таблицю ЗХД, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх роботи.
Важливим відкриттям була бібліотека оцінювання, хоча я там зареєструався давно, але оскільки був англомовний інтерфейс та наповнення - я не сильно вникав в суть та "відклав" цей ресурс на дуже далеку поличку. Мені ще треба глибоко покопатись у цій білліотеці.

Я ще раз переконався, що сьогодні важливою є робота саме в команді.

Немає коментарів:

Дописати коментар